mandag den 2. april 2012

Bliv golfspiller i Holstebro Råsted Golfklub

Jeg led frygteligt meget af stress, indtil jeg blev introduceret til golfspillets fordele. Jeg havde aldrig troet golf skulle være så sjovt, så det kom som en overraskelse, at jeg allerede efter første spil vidste, at jeg ville være medlem i Råsted Golfklub. Nu har jeg fået et prøvemedlemsskab i Holstebro golfklub i Råsted og går på begynderholdet, og selv om jeg er begynder, kan jeg stadig spille sammen med mine mere erfarne venner. Golf fungerer også som familiesport, og jeg har allerede haft det meste af familien med ude. Snart kan jeg blive \"rigtigt\" medlem med DGU-kort, og jeg kan ikke vente til at spille på Danmarks bedste golfbane - Skovbanen - efter deltagelse i 3 kaninmatcher.

Læs mere: Bliv golfspiller i Holstebro Råsted Golfklub